الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

كشفت عن 6 أسباب.. أسما شريف منير تفاجئ جمهورها بتصرف صاډم

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

أثارت الفنانة أسما شريف منير، حالة جدل كبيرة بعد شاركت منشورا عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام، تعلن فيه حذف صورها الشخصية.

وكتبت أسما شريف منير: شلتي كل صورك ليه؟ عشان عايزه أشارك معاكم حاجة تفرق، تفرق مع شخص واحد بس! طب و هو إيه يعني اللي هيفرق في الصور دي؟ أول حاجة عايزة أوصلها من الصور دي، أنها من غير أي أديت أو فلتر، ودي حاجة انا في صراع دايم فيها، عشان بقيت بحب شكلي بفلتر اكتر و ده شيء محزن، فمحتاجة احس اني حره من الفلاتر والأديت عشان أشجع بنات تكون حسه أحسن.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وتابعت أسما شريف منير: تاني حاجة في صور من شغلي ومشروعي اللي تعبانه فيه جداً و محتاجة اشاركوا معاكم عشان أشجع الناس أنها تأخد خطوة في أنها تبدأ من الصفر عادي مهما كانت مكنتها الاجتماعية، تالت حاجة مشروعي الأصغر هو الفخار، و ده أنا عملته عشان أشجع المنتجات اليدوية الطبيعية الصحية وعشان أنا دلوقتي بختار أغلب اختيارتي في الحياة أي حاجة راجعة للطبيعة،

رابع حاجة لما تخنت كنت مكسوفة بس تقبلت جسمي وحبيته بس ده مش معناه أني مش عايزة أوصل لأفضل شكل صحي لجسمي، فاشغاله عليه وعندي خطة للتغير، بس لحد ما أوصل للنتيجة الصح أنا حبه نفسي وانوثتي وشايفة نفسي تمام اوي.
واستطردت: خامس حاجة، اني بحلم احلام ناويه بكل قوتي أحققها فا بقيت بحط نفسي في الأماكن اللي شبه حلمي بجذب الناس اللي

انت في الصفحة 1 من صفحتين